Novi Sad
16.01.2013.
06:30 > 12:39
Građani koji su dobili račune "Informatike" za decembar i platili ga u punom iznosu, automatski su platili i osiguranje od 300 dinara kod osiguravajućih kuća "Delta Đenerali" i "Sogaz".

Komentari 204

  • Boris iz Nša

    02.06.2013 21:18
    Šta bi na kraju?
    Slučajno sam naleteo na ov priču, pa me baš kopka kako se završilo jer je očito debela krađa I prevara u pitanju?
  • darkop@ns

    21.01.2013 23:07
    Ko ovde koga laže ??? GREŠKA, ALI NAMERNA...
    ----------------------8
  • Briga me i za Ruse i Amere...

    20.01.2013 13:34
    Skretanje pažnje
    Jeste li primetili da je trenutni račun informatike veći za oko 1000 dinara u odnosu na prethodni račun... I to bez osiguranja ?

    Zaludeli su nas tim osiguranjem i pričama o Rusima, da ne primećujemo drastičnu razliku u računu.

    Krčkaju nas kao žabe... (Ako se ubaci žaba u vrelu vodu odmah će iskočiti iz lonca. Ali ako se postepeno pojačava vatra skuvaće se živa).
  • zira

    19.01.2013 13:56
    Proslost
    Ovaj detalj, tj.vest je kao da slusam proslu vlast, taman smo mali krenuli kao napred, kad ova vlast, ali informatiku koliko znam drze Dveri i ne znam zasto im je ovo potrebno bilo. Nadam se da ce gradonacelnik reagovati i resiti probleme.
  • tnt

    18.01.2013 14:35
    osiguraNjE
    Zeljko, svaka ti cast na komentar, ali ne znam da li da se smejem ili da placem sto neki nemaju internet. Mogao bi bar komsije koji ima net da im u tome objasni. Ima jedna slika sto 4 babe sede na klupi na ulicu i oponasaju se kao Google!!!
  • Nenad

    18.01.2013 13:02
    Ova trenutna situacija nema veze sa sadasnjom vlasti u NS vec sa onima koji vode ovo preduzece a to je treca srbija ....
  • 18.01.2013 10:17
    ajde sada da vidim Bajatovića
    Gospodine Bajatoviću zašto ne kažete ljudima da ste jedan od akcionara/suvlasnika SOGAZ osiguravajuće kuće.
  • novosadjanin odavno

    18.01.2013 09:28
    Histerija
    Dosta mi je ove histerije. Ko hoce da plati neka plati ko nece nemora!
  • Janko 021

    18.01.2013 09:27
    DDOR - izgubio monopol
    Vidi se da je tesko DDOR-u sto je izgubio monopol.

    Takav je zivot!
  • RN

    17.01.2013 21:20
    Spinovanje
    Dragi sugrađani,

    Ovde se radi o klasičnom spinovanju osiguravajuće kuće koja je posle 20 godina izgubila ugovor za ovaj posao.
    Niko nije primetio da je ova ponuda jeftinija i da ima veće pokriće osiguranja, što je i cilj ove kampanje.
    Račun možemo da platimo bez ove stavke a osiguranje otkazati putem SMS-a ili e-maila, što do sada nije bio slučaj jer sam morao otići do URBISA ili kod njih.

    Ovo sam dobio pre nekoliko dana i mislio sam da je neka zajebancija... danas sam shvatio o čemu se radi. Ko gubi ima pravo da se ljuti :-)

    https://www.dropbox.com/s/4b34a5grrbnrcyd/DDOR%20e-mail.pdf
  • guru

    17.01.2013 20:32
    svasta
    zar je bitno kod koga placas osiguranje. ili neki misle da im ne treba osiguranje, pa kad ne daj boze pukne cev ili se nesto lose dogodi onda kriviti drzavu sto nece da pomogne.
  • Blaza

    17.01.2013 17:51
    @Zeljko
    Postovani Zeljko, imate moje iskrene cestitke za objavljeni komentar!
    Svaka cast!
    Upravo tako!
    Lako, brzo, bez stresa, bez "frke", i efektno!
  • Pozivam!

    17.01.2013 09:56
    na ukidanje sistema objedinjene naplate!
    Pozivam sve gradjane da Informatici posalju mejl (ili pismo) s kojim otkazaju usluge njihovog preduzeca.
    Obratiti se DIREKTNO preduzecima (Vodovod, Cistoca, itd.) i traziti od njih:
    ili DIREKTNO PLACANJE racuna
    ili dokument s kojim pismeno potvrdjuju da ne mogu (zele?) da direktno naplacuju svoje usluge od korisnika.
    BOJKOTOVATI PLACANJE SVIH RACUNA - sve dok se sistem objedinjene naplate ne ukine.
    Ja od danas krenula s pisanjem pisama.
    POZIVAM VAS DA MI SE PRIDRUZITE!
    korisnica s Telepa
  • vratiti

    17.01.2013 09:23
    turke
    iaustriju-milosrdniji su bili,i manje trosadjije tudjeg
  • Željko

    17.01.2013 08:42
    Može i ovako
    Baš me briga ko i kako vlada! Na kraju krajeva vladaju oni koje ste birali na način na koji ovaj narod i zaslužuje. Bitno mi je hoću li platiti ili neću? A neću!
    A neću ni čekati u redovima jer mi je ispod časti, a i bar sam malo obrazovaniji od nepismenih novosađana koji satima čekaju u dugim kolonama.
    1. Možete odjaviti osiguranje na SMS, ali neću da trošim svoj kredit
    2. Možete odjaviti telefonskim pozivom, ali ne zaslužuju da zbog njih trošim svoje impulse
    3. Možete odjaviti na šalteru, ali mi ne pada na pamet da gubim vreme
    4. Može i neplaćanjem. Jednostavno precrtajte iznos i upišite pravi, a u pošti će vam kompjuterski popuniti uplatnicu sa vašom ispravnom cifrom i vi treba samo da se potpišete. E to sam uradio.
    Odavno je nepismen ne ko ne zna da čita i piše, već ko ne zna da koristi internet. Sve ove mogućnosti odjave lepo stoje na sajtu SOGAZ a.d.o. samo treba pročitati. Ali ne, ovaj mazohistički narod baš hoće u redove! Pa neka ih.
  • 17.01.2013 07:52
    nazadnjaci i ostale zveri
    DDOR je bio ponuđen posebno, nije ispod žita i u tajnosti nametnut, kao što je ruska firma (SOvjetski GAS, ako se ne varam). Naravno, plaćenici SNS-a ovo neće da kažu, jer im je partijski zadatak da se javljaju na sajtu.
    Nego, šta je sa volšebno nestalim novogodišnjim ukrasima? Da se nije tu neka zverka ugradila,takođe, u kupovinu novih ukrasa?
    Borba protiv korupcije? HA-HA-HA! A Bokan ih doveo na vlast.
    A da ne govorimo o tome da u bescenje prodaju sve naše resurse stranoj državi. E, pošto je to baš Rusija, onda je to u redu, jel?
    A što se navodnog gradonačelnika tiče, kakav tata takav sin: "ja sam mali smradikal, šimpu r..ku ceo dan". Iliti васцели дан, da se bolje razumemo.
    Pozdrav pravo-slavnim talibanima (svi talibani su ubeđeni da samo oni pravo slave), uz pesmu: Ничија до зоре горела није.
  • Bojanica

    16.01.2013 23:37
    Dvostruki moral
    Šta je sada?
    Bolje je da smo nastavili da skuplje plaćamo (preko 100 dindži) za isto umesto DG-u onom monopolisti DDOR-u, ili je još bolje da se uopšte ne osiguramo, pa da kada senilni penzioneri ili lepo vaspitana deca potpale vatru i sprže neku zgradu, pokrivaju troškove za celu zgradu sa onih par domaćinstava, koji imaju osiguranje u zgradama.

    Za neupućene "mafijaše": DDOR je strana firma u vlasništvu Italijana.
    I nikada nije bila kao opcija na računu već unutar računa stavka po dobavezno, sem ukoliko ne pružite korak do zgrade Informatike i tamo se lično sa "ličnom kartom" odjavite.
    Tek tada su vas ranijih godina oslobađali DDOR-a, ali samo na godinu-dve onda vam ponovo pokušaju isto da poture, po sistemu APP (ako prođe prođe).
    To rade bar 10 godina unazad.

    Što niko ne pomene onaj nezakoniti video nadzor?
    Pojela vam maca jezik?
    Ili su to neki vaši pokrali Novosađane, pa morate o tome da ćutite?
  • goga

    16.01.2013 20:15
    osiguranje
    Naravno da su nametnuli,kad ovaj Narod ,,nema,,kulturu osiguranja imovine i lica!!! Mi smo ipak pametan svet i znamo da se očas ovi ,,kulturni,, iznerviraju zbog naše pronicljivosti, ponosa... i zaspu nas bombama i svim smećem koje im padne pod ruku a za osiguranje od štete koju oni naprave ne postoji polisa.,,Informatičari,, su pokušali da se okoriste svojim položajem jer zaime Boga,sve sede jedno drugom u krilu njih 30 u sobi od 2m2,pa i oni su ljudi,od nečeg mora da se živi.
  • TJ

    16.01.2013 14:41
    INICIJATIVA
    Dok se mi ovde prepucavamo čiji su koji i koji su na vlasti bili bolji oni svi rade iste stvari. Muvaju, mažu, lažu i bacaju ''medijske patke'' za nove podele kako bi nas zavadili i lakše nama vladali. Dokle god se građanska inicijativa svodi na pisanje komentara na vesti ništa se neće promeniti. pitate se šta je rešenje!?
    POKRENITE KRIVIČNU PRIJAVU PROTIV PREKRŠIOCA i malo manje pametujte.
    Neka samo 100 građana zaduži jednog advokata koji će stvar isterati na čistac pa ste uradili nešto. U protivnom ''ćutite i gutajte'' jer od pisanja nema vajde.
  • 16.01.2013 13:57
    prevara
    Informatika u Novom Sadu je opšte poznata po prevarama. Iz meseca u mesec stalno se o Informatici piše. Znači da se tamo nešto debelo muva. Izgleda da ko god ima para može sa njima da pregovara, a kako im se plati direktorčići sve odrade, dobro to naplate pa se vi onda građani snalazite. Da li je po zakonu ili kako već to njih ne zanima kod njih sve može!!! Posle napuste informatiku ili budu smenjeni i opet nikom neodgovaraju. Pa dokle više??? Novi Sad treba ozbiljno da se pozabavi ovom korupcijskom kućom i zavede tamo malo reda inače .....
  • berolina

    16.01.2013 13:57
    system placke i korupcije
    - ove slike ispred "informatike" su PONIZAVAJUCE

    - uzas, sta se radi sa najsiromasnijim slojem gradjanstva

    - Herr Bürgermeister ne polaze NIKOM RACUNE, a ni Herr Bürgermeistera ne zarezuje NIKO ni za sta.

    - korupcija
    - pljacka
    - otimacina u ime mafije


    ovo je ORGANIZOVANI KRIMINAL ekonomski propale zemlje

    korupcija
    korupcija
    korupcija

    wowi
  • 16.01.2013 13:57
    Dejane budi "faca" pa podnesi ostavku!
  • Nina

    16.01.2013 13:32
    Sve je isto SPS, DS i TS!
    Ovde neki kao da rade za stranu kompaniju (italijansku) koja nosi naziv DDOR?

    Oni su ovo isto godinama radili (SPS i DS) građanima Novog Sada, ali nekima ova vrsta pljačke tada nije smetala?
    Samo je umesto DG bio u pitanju DDOR!
    Zašto su ljudi toliko licemerni?
    Mene nikada niko nije pitao da li želim da me osigurava DDOR!

    Prethodnih godina sa čak TRI PUTA morala da idem u Informatiku da bi rešila ovaj problem nametanja "nameta" osiguranja, a već sam osigurala stan, a kao što znate po važećem (starom) Zakonu ne možete od dve kuće naplatiti osiguranje već samo od jedne (što je opet ludost).

    I šta je sa onim nametom koji nam je DS i LSV nametnuo oko "video nadzora"?
    Taj namet bahatih partijskih kabadahija je proglašen nezakonitim, ali DS koji je vodio Informatiku i Gradsku kuću nije želeo da vrati pare građanima Novog Sada!?
    Zašto?
    Tu su i kamate, a zanimljivo je da svo vreme DS ima za ove aktivnosti podršku LSV-a!

    NIKADA NIKOME NISU VRATILI NI DINAR UKRADENOG NOVCA!
  • Đura

    16.01.2013 13:26
    Neću platiti
    Evo ja dobio račun.Ja im ovaj neispravan račun neću platiti.Kada pošalju ispravan račun onda možda.
  • Molim lepo

    16.01.2013 13:01
    Vidim kako Treca Srbija misli na Srbiju i kako je vole, tako sto ostecuju prevarom svoje gradjane i novac salju u majcicu Rusiju. Ne zaboravite da su oni "otpadak" Dveri, tacnije, samo su se presvukli iz trenerke u farke, ali su i dalje isti. Jednom dobiju javno preduzece i odmah organizuju prevaru gradjana. Kus iz moga grada bando lopovska! U kocije i kus u Moskvu.
  • Ns Boy

    16.01.2013 13:00
    ovo je
    PLJAČKA GRAĐANA!!!!
  • Lalo

    16.01.2013 12:46
    @Edge
    " jer ima mnogo starih i neopreznih ljudi koji ce greskom platiti a da to ne zele." Pa zato su tako i uradili, mnogo ljudi i ne gleda iznos na računu, samo plate a kada plate gotovo nema više, tome se i nadaju ovi u informatici.
  • 16.01.2013 12:40
    Još jedno pitanje
    Da li je u Delta-Đen... suvlasnik Delta i Mišković? Izgleda da će biti para i za advokate i sudije i političare.
  • 16.01.2013 12:38
    @Freedom
    Posebna uplatnica. O tome se i radi. Ako umanjujete ovu uplatnicu u Informatici placate "posebnu uslugu" 20 dinara, a ako to placate u Intesi ili nekoj drugoj banci onda je ceh 50-80 dinara. Inace origilal uplatnica sa svim stavkama je bez provizije. Pa vidite koliko je to para 150000x20 dinara
  • kala

    16.01.2013 12:34
    Neki ljudi se nece snaci, ili nece videti i platice ceo racun a neko ko je to stavio u racun ce dobiti procenat. Banda banditska...
  • деда нс

    16.01.2013 12:27
    двери-препоштене
    разне приче круђе градом о разлогу престанка сарадње ДДОР-а и ЈКП Информатика,једна је и та да је посреди осветољубивост бившег службеника ДДОР-а а сада добро позициониран у Информатици.вредело би то мало истражити.
  • Dane

    16.01.2013 12:27
    Gradske vlasti
    Ovo stvarno nebi smelo proci nekaznjeno. Ako postoji demokratija, ovaj anti-demokratski cilj, kojim je prekrsena volja gradjana, tj. nisu ni pitani, treba osuditi.
  • Đura

    16.01.2013 12:15
    Otimanje
    Trebalo bi udruženje potrošača da podnese tužbu protiv Informatike.A inače predsednik nadzornog odbora SOGAZA je Dušan Bajatović.
  • ime

    16.01.2013 12:13
    Ovo je nevidjeni lopovluk o kom se (iz meni nepoznatog razloga) cuti. To osigurnaje je neka ruska zajebancija a glavni baja opet DUSAN BAJATOVIC

    http://www.sogaz.co.rs/rs/top-management/supervisory-board/

  • KOmša

    16.01.2013 12:04
    opet mažnjavaju
    sramota je da u ljudskom umu i psihi postoji želja za vlašću zarad krađe. To se kod nas redovno (očito) događa... nažalost postoji navika naroda da to trpi i predodređena "navika" onih koji teže vlasti da u datim okolnostima kradu... to je jednostavna reč i fakat je da krade gde ko stigne. SRAMITE SE svi koji koristite svoju "priliku" !!1 KOja vam vera to dozvoljava? Kome ćete dušu ispovediti i grehe okajati?
    Umesto da imamo "služitelje" naroda koji svojim kvalitetima vode sve za sveopštu dobrobit, imamo "vlast" koja vlada zarad zadovoljenja svoje alavosti.
    Očita je predispozicija svih u politici da gaje ovaj defekt u DNKu.
    Najlakše je na silu i prevaru oteti od naroda.
  • novosađan

    16.01.2013 12:02
    ćirilica

    Taman sam mislio da je vraćanje ćirilice odraz pravog patriotizma kad ne lezi vraže, ovi su osti kao i ostale "patriote". Misle da ako je račun informatike na ćirilici da mogu svašta da nam podvale i da ćemo mi od slepe ljubavi prema ćiriličnom pismu da sve bez pogovora plaćamo!
  • Nezavisni Vojvodjanin

    16.01.2013 11:15
    @procitan
    jos te kako bih voleo da se zakopcavam odnazad,da me ni brige nije za ova ludila.Medjutim ja sam samo informisao ljude da obrnu taj telefon i da bez licnog drndanja ne idu u informatiku da se sa njima za@ebavaju.Da olaksamo muke u nevolji.A itekako bi voleo tu informbiroovsku platu da primam,medjutim ne radim u tom parazitskom preduzecu nego se i sam zahebavam sa njima,manje vise,a ponajmanje zahebavam ovde ljude u istoj muci kao i ja,te stoga ne vidim razlog da me se proziva
  • Freedom

    16.01.2013 11:13
    Ljudi uplatite na posebnoj uplatnici iznos umanjen za tih 300 dinara i to je jedino resenje jer oni nove racune stampati nece.Na sledecem racunu ta stavka ne bi trebala da postoji .Za ovo odgovornost snose nova stranka bivsih Dveri i mislim da im ovo nije trebalo.
  • batistuta

    16.01.2013 11:11
    apel
    ovom gariju Papoviću iz udruženja potrošača da preko njega podnesemo tužbu i da se konkretno uradi nešto a ne da ko babe kukamo jer od toga ništa nema.
  • 16.01.2013 11:11
    Sada su naravno prvo i svi (pa i ja) napali informatiku a sta je sa Delta Djenerali kojima je slucajno kapnula fina svotica??? Oni BTW imaju svoje agente koji ti se uvuku u mobilni telefon i kao jehovi sv. se ne zaustavljaju...
  • преварени грађанин

    16.01.2013 10:54
    руско-српска и италијанско-српска мафија
    Мислим да је господин Александар Ђурђев који очигледно мисли да је владар ЈП Информатике и Новог Сада наметањем "бесплатног" осигурања грађанима стварно претерао и да мора бити најоштрије кажњен...
    Грађанима који су платили рачуне, а да су превидели чињеницу да им је наплаћено нешто што нису у обавези да плаћају и не желе да плаћају треба вратити ПОКРАДЕНИ новац уз писмено извињење...
    О осигуравајућем друштву СОГАЗ не треба трошити речи, свака озбиљнија новосадска кафана запошљава више људи од СОГАЗ-а, а што се тиче Мишковићевог осигурања, шта рећи...
  • Pročitan

    16.01.2013 10:52
    @Nezavisni Vojvodjanin - Upeo sam
    Ti "nezavisni" se očigledno od nazad zakopčavaš. Eureka, uspeo sam posle dobijanja veze, te..0,(10)cifara, JMBG(13)cifara, tonski telefon... A čemu sve to? Zbog lopova? A koliko njih neće "uspeti"? Očigledno radiš u Informatici i još za*ebavaš građane.
  • Pera

    16.01.2013 10:48
    Gradjani NS-a, hajde jednom da se uspravimo i da i
    ionako su potpuno beskorisni, samo parazitiraju i uzimaju provizije.
    Kada na racunu bude 0 onda ce se zapitati da li ce se zapitati ko im je bitniji, gradjani ili banda kojoj namestaju poslove.
  • lucia

    16.01.2013 10:47
    Ako mislite
    gospodo NAsi OKUPATORI VOJVODINE da ste nas prodali Rusima, grdno se varate!!! Ostajemo SVOJI!!!
  • Edge

    16.01.2013 10:35
    Ljudi iz Informatike kojom rukovode iz stranke Treca Srbija bi trebalo da posalju nove racune i time isprave situaciju jer ima mnogo starih i neopreznih ljudi koji ce greskom platiti a da to ne zele.Neki ce sada otkazati ali sta raditi sa ovim racunom za decembar gde ova stavka nije izdvojena iako je morala biti?
  • micko

    16.01.2013 10:32
    micko
    Za to su krivi ljudi koji su nekad bili u Dverima a danas su Treca Srbija. Njihov direktor vodi ovo preduzece i jedini je odgovoran.
  • Besni

    16.01.2013 10:32
    Odbacene Dveri
    Dragi sugradjani, dajte imenom i prezimenom da pozovemo one koji su krivi za ovaj bezobrazuk. Informatikom trenutno upravlja grupa desnicara (odbeglis Dverasa) cije su perjanice Djurdjev, Parovic i Fajglej. Zasto 300 din po nasim dzepovima, pa zapitajte se odakle i kako su placeni bilbordi i plakati sa glupostima pod imenom Treca Srbija. Bruka i sramota ......
  • Nezavisni Vojvodjanin

    16.01.2013 10:29
    Upeo sam
    uspeo sam danas da bez cekanja odjavim ta piratski nametnuta osiguranja,pozivom na 0800 222 021, pa stisnete 0,zatim unesete sifru prostora/stana,i zatim jmbg vlasnika i Uspesno ste se odjavili,bez cekanja i zastoja samo jednim telefonskim pozivom..Morate imati telefone sa tonskim biranjem i samo stiskajte tastaturu a prethodno pripremite ova dva broja,neophodna za odjavu.
  • bunim se

    16.01.2013 10:17
    POGANO
    Zašto da imam obavezu da se javljam Informatici i da otkazujem ugovor o osiguranju, kada ga NIKAD nisam ni zaključio?

    Još i na to da mislim?

    Ljudi pa niste valjda poludeli da im se javljate i ispravljate njihov bezobrazluk?

    SAMO NEKA NASTAVE, ZALEPIĆU IM JEDNU KRIVIČNU PRIJAVU!!! I SVI TO URADITE LOPOVIMA!!!
  • Kiki

    16.01.2013 10:15
    Informatika ovo radi vec ko zna koliko
    Uvaljuju nam stavke koje necemo nit nas ko pita a onda kad ih neko provali MI treba da idemo da odjavljujemo. Ovo ima samo u Novom Sadu
  • 16.01.2013 10:10
    OSIGURANJE
    Kao prvo, ponuda osiguravajućih kuća SOGAZ i GENERALi je mnogo povoljnija od DDOR-a osiguranja koje je do sada bilo. Na prvom mestu treba istaći sume osiguranja koje su 4 puta veće kod SOGAZ i GENERALI osiguranja. Na drugom mestu je jeftinija za 15% od DDOR osiguranja. Na trećem mestu imaju pokriće i za otopljavanje snega. Na 4 mestu obećanje da će isplatiti 5.000.000,00 koje je DDOR dao prošle zime kada je bio veliki sneg uopšte nije ispunjeno.
  • Maja

    16.01.2013 10:05
    Bezobrazluk
    Samo sam cekala kad cete o ovome pisati.
    Ja sam se opekla jednom i iz neznanja placala godinu dana. I jako sam besna kad vidim do koje mere njihov bezobrazluk moze da ide.
  • Dusan

    16.01.2013 10:01
    Gradonacelnik dinara jednog nije potrosio na organizaciju Srpske Nove godine, cak za porodice sa vise dece je smanjio iznos racuna pa zato cisto sumljam da on ima bilo kakve veze sa ovim racunima. Za to su krivi ljudi koji su nekad bili u Dverima a danas su Treca Srbija. Njihov direktor vodi ovo preduzece i jedini je odgovoran.
  • JKP INFORMATIKA

    16.01.2013 09:50
    AKCIJA!
    Treba istrajati u zahtevu da se pošalju ispravni računi. Ove ne plaćati! Akcija!

    I naravno smena direktora i uprave.
  • 16.01.2013 09:43
    Lopov je lopov
    Za one koji lopove dele po partijskoj pripadnost.

    http://www.subotica.com/m/vesti/toplana-poklanja-mesec-dana-besplatnog-osiguranja-id13608.html
  • Ђорђе Костић

    16.01.2013 09:43
    СРАМОТА
    Дакле остао сам без текста на ову пљачку и отимачину! Гурају неке осигуравајуће куће које ни НИСАМ знао да постоје!Согаз КО СУ ТИ???
    Ко се ту колико уградио у "свотицу" од ПАР МИЛИОНА МЕСЕЧНО?
    Преко 151.000 рачуна по 300,00 Динџи... МАЛО ЛИ ЈЕ???
    4.500.000 ДИНАРА!!!! СВАКОГ МЕСЕЦА!?!?!?!
    Поднети кривичну пријаву због преваре, удруживања због тешке крађе, монопола и свега што може!
  • boco

    16.01.2013 09:41
    ja sam se odjavio. Ima onaj broj 0800 ........
    i odjavis se. Ali za ovo neko treba da bude smenjen. Ovo je sramota. Ako je onaj iz KC bio smenjen sto je na zgradi latinicom bilo napisano KC ovaj treba da ide u zatvor.
  • Bajan

    16.01.2013 09:32
    Rusi dolaze
    Osiguravajuća rusko-srpska kompanija „Sogaz Srbija“ počela je da posluje na našem tržištu, sa sedištem u Novom Sadu. Ovo je prva podružnica osiguravajuće kompanije „Sogaz“ van Rusije, koja je glavno osiguravajuće društvo njihove gasne industrije i posluje sa sedištem u Moskvi. Ova kompanija osigurava i ruskog giganta „Gasprom“. Osnivači firme „Sogaz Srbija“ su ruski „Sogaz“ sa 51 odsto vlasništva i Javno preduzeće „Srbijagas“ iz Novog Sada sa udelom [...]
  • 16.01.2013 09:31
    Društvo održivog razvoja Dunav
    Naše društvo stoji na stanovištu da je ovaj potez JK " Informatika " čin koji dovodi u pitanje smisao ovakvog javnog servisa. Tražimo smenu rukovodstva zbog bahatog i arogantnog ponašanja.
  • Todor

    16.01.2013 09:27
    @@@
    Ala su se raspisali omladinci Ds-a i LSV-a,pa sta tu trabunjate i kritikujete,kao da ste vi bili nesto bolji pa da imate pravo da kritikujete!!
  • @ Anica

    16.01.2013 09:19
    "Slazem se da da je Informatika prvo trebala da obavesti gradjane o ovome a ne odmah da im navede kao stavku u racunu osiguranje, medjutim nije to nista katastrofalno jer moze da se ukine ta opcija ko ne zeli da bude osiguran."

    Naravno da moze da se odjavi to osiguranje ko ga ne zeli, ali zasto bih ja ili bilo ko drugi sada morao da trosim svoje vreme na to odjavljivanje necega sto nisam ni zeleo da imam. Celo pre podne ih zovem i niko ne dize slusalicu. Sada moram da im idem na poklonjenje i da licno odjavljujem ovu stavku, sa jednog kraja grada na drugi kraj grada i da tako na ovu glupost potrosim meni mojih dragocenih sat vremena. Sta tek reci za one stare ljude sa recimo Klise ili Telepa koji jedva da su pokretni i koji sada vrte telefone kako bi otkazali ovu stavku a ne mogu da ih dobiju. I oni tako bolesni i slabo pokretni ce morati da se maltretiraju odlaskom na drugi kraj grada kako bi na salteru odjavili ovo osiguranje. Najlakse je nekom nesto nakaciti na racun Informatike pa mu reci "ej gari, ako ne zelis to da placas ti dodji do naseg saltera pa to odjavi". More )%#@&@%&# ja njima.
  • Лиманац

    16.01.2013 09:18
    мешају бабе и жабе.
    Не знам само какве везе осигурање у информатици има са градоначелником Новог Сада??очигледно да неки људи овде мешају бабе и жабе!
  • Lalo

    16.01.2013 09:13
    Rekoh pa porekoh
    Znate šta ljudi moji: Pre samo nekih par meseci sam jedva čekao da vidim leđa Deliću i Kneževiću, a sada evo ovim putem im se JAVNO izvinjavam. Ovaj mali novi je još gori.
  • TAJVANSKA KANASTA

    16.01.2013 09:13
    Da nam objasne.....
    Da nam lepo objasne kako je to bilo.....Došao direktorčić iz DG sa direktorčićem SOGAZ pa seli pa se lepo dogovorili jel????
    Ma baš me zanima.......
  • truba-dur

    16.01.2013 09:10
    eh ta informatika.Ja sam proteklih godina 2007-2011 napravio dug kod njih 70 hiljada dinara pa sam početkom 2012 sklopio ugovor da ga otplatim na 12 rata.Sve ide normalno,žene koje izdaju mesečne račune su izuzetno ljubazne ja ih redovno plaćam i tako jednom mesečno moram tamo da se pojavim.
    Dok pre dvs meseca šok.
    Ima na tom ulazu jeedna devojka koja vam kad čuje zašto ste došli kaže na koja vrata od 5-6 koliko ih ima možete da udjete(lepuškasta ljubazna,sve na mestu).Kad od pre dva meseca umesto nje jedne sada sede njih dve,ona i još neka nova gospodja.Tako je sada po jedna zadužena za po dvoje troje vrata.
    Količina posla,svakih 10 minuta kažete nekom -Izvolite u sobu broj 27,25,26.......

    A ti mamlaze plati zaostale račune.
    Osećam uši su mi sve veće i veće,nezaposlen sa dvoje dece od ženine plate živimo,srećom u našem stanu-dok ga informatika vodovod i srBIJAgas ne prisvoje zbog neizmirenih računa.
  • Madjar

    16.01.2013 08:59
    Lopovluk
    Sto ovi veliki igraci nacionalnog bloka ne stave naplatu osiguranja negde u srbiji dole, malo da nam prvo pokazu primerom kako se to radi, lopovi jedni. Idite dole pa tamo kradite, sramoto novog sada. I onda se cudimo kako su tamo podmladci raznih stranaka organizacija razbili 20 automobila prebili policajce. Nije ni cudo kad mu je tata mlatio "pedere" i "cigane" pre nego sto je dosao na funkciju u informatici.
  • SILJA

    16.01.2013 08:56
    Kakve veze gradonacelnik ima sa informatikom? Informatiku vode ljudi iz Trece Srbije a gradonacelnik je iz SNS-a. Prema tome kritiku treba uputiti samo Trecoj Srbiji. Oni su hteli i Georgijeva da plate 50.000 evra za Novu pa da gradonacelnik nije reagovao to bi se i uradio. Ovako je Georgijev pevao za duplo manju cifru tj. on besplatno a muzicari za honorar. Znaci nije problem u gradonacelniku vec u Trecoj Srbiji.
  • Mačak

    16.01.2013 08:52
    Pitam se
    koliko je ekipa iz ex Dveri, sada "Treća Srbija" uzela para da progura ova dva osiguranja? Njima su četiri godine mandata sa neba pale, te mogu da se finansijski namire za duži period. Sve priče o departizaciji su pale u vodu. Zauzeli su preduzeća i dele politički plen. VI STE SRAMOTA ZA NOVI SAD I SRBIJU!!!
  • 16.01.2013 08:51
    Sava
    Najpoštenije bi bilo da direktor Informatike odmah podnese ostavku ili da ga Skupština grada razreši dužnosti. Ovo je velika bruka i sramota za Informatiku.

  • Mislilac

    16.01.2013 08:48
    Da li se od ovih para finansiraju plakati SNP Naši?
  • Dzoni

    16.01.2013 08:44
    Oce l ovaj nas lepši gradonacelnik guknuti koju?
    Sem sto se slika i pravi terevenke mogao bi da pocne i da radi nesto za promenu!
  • 16.01.2013 08:39
    Pa ljudi čemu frka. Ko neće da plaća osiguranje nije ni obavezan da ga plaća. Sve se može otkazati jednim telefonskim pozivom. Ja ću ipak i dalje da plaćam jer nikad ne znaš kad će pegla da ostane uključena...a to da li će štetu da mi isplati DDOR ili Delta ili Sogaz, baš me briga.
  • Ljiljana

    16.01.2013 08:34
    Za racun za decembar nije resenje da pozovemo i odjavimo, nego treba da platimo racun bez stavke osiguranja, sto iziskuje dodatni nas trud. Platicu tek kad budem dobila racun BEZ te stavke.
  • 16.01.2013 08:32
    Preporuka
    idite na sajt www.nsinfo.co.rs i u anketi ocenite njihovo "poslovanje"(lopovluk).
  • lucky

    16.01.2013 08:31
    pljacka
    Ja vec drugi dan pokusavam da ih dobijem na pomenut telefon call centra. Naravno da se niko ne javlja..... Osiguranje sam odjavio za ubuduce ali ne zelim da platim ni ovo koje je stiglo na decembarskom racunu. Zovem ih da bi zatrazio da mi posalju novi racun ali bez osiguranja. Ako ga ne posalju, necu platiti ceo racun. Da me tuze, ne smu, jer su svi argumenti na nasoj strani pa bih voleo i da mi ne posalju racun jer cu ustedeti 13.000 din. Ako kazu da dodjem i sam podignem racun, nema sanse da trosim svoje gorivo, cekam u verovatno velikom redu, trosim svoje vreme i zivce.
    Pa da vidimo, ko ce vise profitirati.....
  • 16.01.2013 08:26
    Sofija
    A zamislite samo sta rade sa vasim podacima? Bu! Koja je to tek trgovina :)
  • 16.01.2013 08:25
    @Ogi - Evo rešenja
    Ala je neko naivan. Ako ste telefonom nazvali i otkazali osiguranje, to ništa ne znači. Tek na sledećem računu ćete videti da li su vas odjavili. A i to morate stalno kontrolisati. Lopovi ne odustaju tako lako a Srbija je plodno tle...
  • Бачванин

    16.01.2013 08:21
    ..како Вас није срамота да намећете људима Ваше договоре са осигуравајућом кућом која Вама прија...с обзиром да ову фирму воде представници нове странке која себе зове "трећа Србија"..добро су почели нема шта...
  • 16.01.2013 08:10
    Srbija, bre!
    Ajmooo, Dveri....! Srbijaaaa, bre!
  • berolina

    16.01.2013 08:05
    JKP "informatika"

    za sve svinjarije u jednom JKP preduzecu je LICNO i PERSONALNO ODGOVORAN GRADONACELNIK. tacka.

    Herr Burgermeister, nije dovoljno prezentirati i slikati se okolo, treba i raditi, tj. KONTROLISATI RAD JKP-sluzbi.

    Herr Bürgermeister, sta treba tek da rade oni, koji bi trebali DA ULAZU u Vas Grad, kada se prema svojim sugradjanima ponasete krajnje NEDOLICNO, DRSKO, BEZOBRAZNO i PONIZAVAJUCE!!!

    wowi
  • J

    16.01.2013 07:55
    ?
    Kako to da Informatika nije stavila opciju osiguranja u smisli ko je želi, neka se prijavi? Međutim ko ne želi mora da se odjavi! Pjačka na prevaru!!! I to postaju sve smeliji a mi možemo samo da se nerviramo. Mene su prevarili. Imam dvoje male dece od jedne i tri godine. Žena mi ima rak kože. Možete misliti koliko mi znači svaki dinar. Neka vam je na čast gospodo narodne vođe! Najedite se od mojih 300 dinara! OD DECE I BOLESNIH OTIMATE NA PREVARU!!!
  • Anica

    16.01.2013 07:55
    Slazem se da da je Informatika prvo trebala da obavesti gradjane o ovome a ne odmah da im navede kao stavku u racunu osiguranje, medjutim nije to nista katastrofalno jer moze da se ukine ta opcija ko ne zeli da bude osiguran.
  • Danko B. Marin

    16.01.2013 07:45
    Informatika nametnula osiguranje Novosađanima
    Nova vlast - stara kriminalna aktivnost!Udruženja potrošača su reagovala ali proces protiv prevare i prevaranata treba dovesti do sudskog epiloga! Kazniti javno pljačkašku bandu:TAJ SPISAK NAM JE POTREBAN.
  • 16.01.2013 07:39
    Bagra lopovska
    "načini na koji može da se otkaže osiguranje"... Koji bezobrazluk. Pa valjda treba prvo naša saglasnost da nešto PRIHVATAMO i UGOVARAMO, a ne da se njima javlja 150 hiljada gradjana da to ne želi. Telefoni nedostupni, šalteri sa gužvom, još da nam naplate proviziju za ispravku računa? Luda Srbija kad ovo trpi.
  • Obrad

    16.01.2013 07:30
    Sećam se
    zadnje dve godine dobio sam dupli porez za stan, za isti stan iste kvadrature dva poreza različite vrednosti, ovaj nevažeći je bio duplo veći od važećeg. Razlog je bio navodno da je informatika "dala" naše podatke poreskoj upravi i svako čija je informatika glasila na ime drugog člana koji nije vlasnik stana dobio je novo poresko rešenje. Odakle njima pravo da trguju našim podacima? Krajnje bahato i neodgovorno.
  • 16.01.2013 07:18
    Jeste kako da nije
    @RE: Petar - Dobro
    Dok te mami medom te hrani ... nazalost vecina firmi kod nas posluje po principu dobar sam dok vas ne navatam, a poslije vas sisamo pa makar izgubili klijentelu.

    Ovo sto rade vredja inteligenciju svakog pismenog coveka. Na moje pitanje call centru oko ovog osiguranja samo su me otresli "ne morate da platite". Nije lepo, dobila sam da platim nesto sto ne znam ni sta je, nazovem da pitam ona kaze "ne moras da platis".


    Kod nas sve funkcionise po principu ja ti nakacim pa ti gledaj kako ces da otkacis. Racuni za vodu su astronomski (5-6.5 m3 po glavi), nama i racuni za toplu vodu naprasno skocili jesenas za 1000 din. Ne curi, a trebalo bi da se nelegalno useli 40 stanara (ali samo toplu vodu da koriste) da bi to bilo opravdano. I to je njima ok, kada smo trazili da se ovo ispita i da nadjemo problem saradnja se svodi na brigo moja predji na drugoga, zovi Peru Miku Ziku da bi Zika rekao ma to je sve u redu.
  • Banaćanka

    16.01.2013 07:12
    Kriminal
    Da živimo u pravnoj državi, za ovo nezakonito uzimanje para iz džepova građana bi neko iz Informatike morao odgovarati.
  • Pravda

    16.01.2013 06:51
    Poštovani sugrađani,mislim da odgovorni u javnim preduzećima,i oni od pre i ovi sad,nemaju osnovna znanja šta je zakonito a šta ne.Misle ako se do sad tako radilo i ja isto mogu.Što je najbolnije to tako i jeste,dok normalan čovek se trudi da uči,radi i pazi da ne napravi ni prekršaj,u isto vreme pojedini bahato pokazuju kako je to glupo i kako su oni specijalno obdareni višim moćima,pa rade sve suprotno a ništa im se loše ne događa.Zato,poštovani sugrađani,treba da ih nateramo da od svoga rada žive i da za nezakonitosti odgovaraju.Potrebna je jedinstvena akcija,distanciranje i kažnjavanje plitkih skorojevića,koji nisu vredni da nam oduzmaju i ovo vreme što o njima komentarišemo.Šljam i kriminal mi nikad nisu i neće biti uzor i ideja vodilja kako treba.
  • Relja

    16.01.2013 06:29
    Dobro jutro, vidim digla se frka oko racuna Informatike. Ja nisam nesto detaljno gledao racun ali svakako da cu platiti osiguranje jer nikad se ne zna kad moze zatrebati. Ali mi nije jasno otkud ovolika frka jer lepo pise ko nece da bude osiguran moze da se odjavi i da ne placa osiguranje.
  • Daleko... daleko....

    16.01.2013 05:42
    Jos jedno krsenje zakon u zemlji bez zakona....
    Ovim sto je Informatika uradila prekrseni su stavovi 3 i 4 clana 2. zakona o zastiti potrosaca. Ako neki sposoban advokat zaradi neku kintu na tome.... prihvatam 5% :)
    A raja neka slobodno koristi rec bezobrazluk i lopovluk, dok im braca Rusi umiru od smeha :)
  • Pera

    16.01.2013 04:56
    Prevaranti sa sertifikatom ISO
    Dodao bih da je to firma sa sertifikatom ISO 9002, 9014 itd.
    Trebalo bi ih prijaviti da im se oduzmu sertifikati.
    Šta sledeće kriminalno treba da očekujemo od ove firme?
    Gradonačelnik i inspekcije su nezainteresovani?
  • 16.01.2013 01:56
    Ovo je krivicno delo svuda, i zloupotreba sluzb.
    Prvi problem je sto je narod nezainteresovan
    A njima to ide u prilog
    masovnost je resenje sve i jednog istoriskog poketa
    Da se narod pobuni, verujte mi isti dan bi usledilo izvinjenje a da narod nastavi da nije zadovoljan izvinjenjem umesle bi se ti i druge sluzbe
    Ovo je pljacka evidentno
    Kakve gluposti u interesu gradjana.
    Pogldajte menadzment SOGOZ-a i bice vam jasno
    Uzmite digitron u ruke pomnozite xx xxx stanova sa 2 - 8 EUR i dobicete cifru od par stotina hiljada evra mesecnog priliva
    Da nekazem da su iznosi osiguranja 200 din za stavi po m2 ... znaci ako budete imali neku stetu jednom u 80 godina u proseku dobicete 4000 dinara a toliko im date u jednoj godini !

    Sta reci nego pljack koja debelo vredja intelekt gradjana.
    A da li su u pravu videcemo kako ce narod da odgovori !
    Ako prodje neka gule jos vise, ovce su za sisanje !
  • vera

    16.01.2013 01:24
    Sugradjani
    Ponosna sam na vas (sve nas)...konacno da se probudimo iz visedecenijskog sna! Dosta vise sr*nja i deranja....mi moramo da podignemo svoj glas! Novosadjani svi na saltere!
  • 16.01.2013 00:02
    Sta bi sa osiguranjem
    koji smo DDor- do sada placali preko Informatike. Nestade? Proguta ga magla?
  • 15.01.2013 23:54
    Cekam novi racun
    za decembar, bez osiguranja. Onda cu ga platiti.
  • 15.01.2013 23:53
    Dragi sugradjani
    nemojte platiti NISTA, nemojte oduzimati sa racuna, nemojte ici na salter informatike, jednostavno, ZABORAVITE ovaj racun i nemojte ga platitie. Iako ste redovne platise, kao i ja, zaboravimo racune informatike sve dokle nam Informatika ne oduzme sa racuna ovu dodatnu globu!
  • 15.01.2013 23:48
    Ugovor
    sklopljen sa ovom osiguravajucim kompanijama ne postoji. Dakle, niko sa svojim odseckom o placenom racunu nema sanse da dobije ista od osiguravajucih ovih kompanija. Tacka.
  • 15.01.2013 23:44
    Advokati
    Da li postoji mogucnost da tuzite Informatiku zbog nelegalnog navodjenja gradjanstva na placanje osiguranja kao i za vreme i novac koji moraju da utrose da bi se odjavili od nametnutog im haraca?
  • 15.01.2013 23:41
    LOPOVLUK
    Dobijes racun i platis ga. Al' 'ebi ga, zezno si se jer si tako pristao da placas osiguranje. Pa se sad lomi, idi tamo - vamo, zovi ove - one, salji SMS ili sta god ti je ponudjeno da se odjavis da ne zelis da, samim placanjem racuna, placas jos neku podvalu,
  • 15.01.2013 23:35
    Lopovi i hostapleri, SRAM VAS BILO
    Moja tetka od 72 godine je otisla da odkaze ovo osiguranje (sa sve stapom i sirokim venama). Galesev g-djo/djice, jel i Vas tata isto ucinio?
  • 15.01.2013 23:30
    Galesev-a
    Ispostavljeni racuni u novembru/decembru ili bilo kom mesecu se placa na osnovu potrosenog. NE za ono sto bi ste nam uvalili ako platimo taj racun!!!!
  • 15.01.2013 23:24
    Odakle im uvid dal' je neko osiguran negde???!!!
    "Ljudima koji su osigurani kod drugih kuća nije ni stigla ova ponuda, već samo onima koji nisu", rekli su u Informatici.
  • Ogi

    15.01.2013 22:59
    Evo rešenja
    Evo još BESPATNIH brojeva za otkazivanje.
    0800/222 555 - Delta Generali Osiguranje
    0800/222 575 - Delta Generali Osiguranje
    0800/222 579 - Delta Generali Osiguranje
    0800/353 707 - Delta Generali Osiguranje

    Slobodno nazovite i otkažite uslugu, da se malo čuje i naš glas.
    Ja sam uspeo a VI ?
  • 15.01.2013 22:55
    lopomatika
    Ugasiti Informatiku i pustiti ljude da plaćaju onim preduzećima koja im čine usluge (vodokradu, selektrovojvodini, nečistoći) a info zatvoriti kao i sve one koji imaju "državni pos'o".
  • Đura

    15.01.2013 22:50
    Otimanje
    Ovo je prevršilo svaku meru.Za ovo bi trebalo neko da odgovara.Trebalo bi bojkovati plaćanje Informatici i tužiti je zbog ovoga.Trebalo bi građani da se udruže i da tuže Informatiku.Ne znam šta čekaju udruženja za zaštitu potrošača.Valjda imaju neke pravnike da pokrenu tužbu.
  • Nisam Pametan

    15.01.2013 22:41
    Re: Nenad
    "Imam rešenje prodaj mačin stan, jer ne možeš živeti u stanu a ne učestvovati u troškovima održavanja zgrade!"

    Loše ti je rešenje kao i sve ostalo u ovoj državi...Ovde nije tema učestvovanje u troškovima održavanja zgrade, nego ODNOS informatike prema socijalnim slučajevima, ljudima sa mizernim platama, podstanarima sa dvoje-troje dece...itd...Da li je humano, etički, moralno, ljudski, odrezati u periodu od 6 meseci po 4000 svakog meseca na penziju od 17000?! ej bre...O čemu mi ovde pričamo? o tra lala miki mausu, ili da podstaknemo ljude da počnu da misle jedni o drugima, ako smo ljudi. A ako smo stoka - nastala od majmuna - onda nema veze... i majmuni bi nas se kao vrste postideli kada bi razumeli šta radimo jedni drugima! A zbog čega? Zbog para...
    Pa zar Informatika nije mogla da na molbu , razvuče dug na više manjih rata? Nije. A znaš zašto? Pa zato jer ih bole levo uvo za ljude...
    Što se tiče troškova za održavanje zgrade, i to je bila stvar za sud...Skoro 1 000 000 dinara za namešten tender da se zakrpi rupa na krovu...hehehe , slučajno je posao dobila arhitekta koja živi u zgradi gde su večinom podstanari pa je ladno dobila 51% od gazda stanova...a penzionere ko .ebe...eehehe pljuc bre kakav smo narod..
  • Svrab

    15.01.2013 22:27
    Iako nisam iz NS
    dao sam vam sve pluseve, pljujte poganu bandu i dignite pobunu !Takve ,,persone'' koje pljačkaju narod zaslužuju najgoru moguću kaznu, a i većina koja se bavi politikom (bacam najgori mogući hejt prvenstveno bacam na Tadića,Nikolića,Dinkića,Dačića i sve njihove derivate) i kad se oni raskrinkaju, potom dođu drugi ljudi, onda možemo da razgovaramo o poštenju, uvođenju pravnih normi i regulaciji međunarodnih odnosa.
    Poenta priče je što se najviše bojim povratka ,,devedesetih'' koji nam se zaobilaznim putem servira jer oni misle da je narod stoka koju će svako od njih da muze.
  • 15.01.2013 22:22
    batistuta
    Ne znam koji će k...c ta informatika uopšte?Šta oni rade ustvari?Njih i ostale zig-ove,mig-ove treba ukinuti,raspustiti jednostavno da nam ne zagorčavaju ove naše već jadno prejadne živote sa svom tom kamarilom lelemuda najstrašnijih.
  • gagi

    15.01.2013 22:17
    lopovi
    Sve iz informatike na ulicu. Ukinimo firmu koja je parazit nas gradjana. Dobijaju plate od gradjana, a ona Galesev iz informatike na TV gleda nas u oci ne trepce i laze. Ima dosta sluzbenika u gradskim sluzbama da odrade posao objedinjene naplate.
    Isto nas lazu kad god zinu i oni na republickom nivou, npr ministarka energetike, Velja, Mrkonja sa Bekutom i estradnim menadzerom, Dinkic, Glista,
    Dacic i Toma diploma.
  • 15.01.2013 22:12
    da malo zakuvam..
    Dusan Bajatovic, predsednik Nadzornog odbora u osiguranju SOGAZ. Toliko....
  • Info

    15.01.2013 21:52
    Plava racunaljka
    E sada da izracunamo!

    DDOR: Od 01. Decembra 2012. Godine, ovo prošireno pokriće obezbedićemo besplatno svim našim lojalnim korisnicima Osiguranja domaćinstva.
    Pokrivene su štete nastale na: bojama na građevinskoj stolariji -spoljnjoj i unutrašnjoj, podnim, zidnim i plafonskim oblogama,podovima i zidovima unutar objekta (stana, odnosno porodičnekuće), kao i stvarima smeštenim u objektu, kao posledica otopljavanja snega ili leda sa krovova, ili spoljnih zidova objekta.Naknada u slučaju štete iznosi do 1.000 dinara po kvadratnom metru stana, odnosno porodične kuće. Ističemo da uz ovu uslugu, građani mogu da obezbede i uslugu „24 sata Hitne kućne popravke“, koja je dostupna non-stop i obezbeđuje brzu intervenciju stručnih lica u slučaju iznenadnih kvarova u domaćinstvu, koji se najčešće dešavaju u veoma nezgodnom trenutku.
    VISE NA SAJTU http://www.ddor.rs/aktuelno/saopstenja/?year=2012&month=12

    SOGAZ i Delta: За само 4,29 динара по метру квадратном, грађани Новог Сада ће моћи да осигурају своју имовину од пожара и експлозије, удара грома, олује и града, манифестација и демонстрација, клизања тла и одроњавања, излива воде из инсталација, лом стакла, провале крађе и разбојништва и одговорности.
    Оно што издваја понуду Делта Ђенерали (Delta Generali) oсигурања и Согаз oсигурања Нови Сад, поред ниске цене и виших уговорених сума осигурања, јесте осигурање од ризика топљења прекомерног снега, које до сада није покривала ни једна осигуравајућа компанија у Србији.

    VISE NA SAJTU: http://www.nsinfo.co.rs/potpisiva-e-ugovora
  • MaloMorgen

    15.01.2013 21:51
    @Predrag - SOGAZ

    Podaci sa APR-a:

    Директор
    Име: Jevgenij
    Презиме: Naletov
    Број пасоша: 70 2236656
    Држава издавања: Руска Федерација
    Лични број:

    Директор
    Име: Mihail
    Презиме: Hrimov
    Број пасоша: 70 4860162
    Држава издавања: Руска Федерација
    Лични број:

    Директор
    Име: Милан
    Презиме: Дамјанац
    Јмбг/Лични број: 0903965850023

    Fino neko drustvo... A Delta Generali, pa to vec znamo.

  • Limanka

    15.01.2013 21:47
    @MiLena
    Kada je bila ponuda DDOR-a račun je bio čist jer smo imali "Ukupno za uplatu" i "Ukupno sa ponudom". Sada je ova ponuda ubaćena među obavezne stavke. O tome se radi...Na FB 021 je bio jedan komentar, možda će pomoći nekome da ubuduće pažljivije gleda svoje račune, pa ga citiram;
    "Stigao mi je račun od "Informatike" od skoro 14 hiljada. Dve trećine moje plate. Nisam više ni besna, samo sam ponovo, po ko zna koji put, zgranuta na kakve sve načine kradu! Apelujem na drage sugrađane da malo prouče svoje račune, sigurno će primetiti: već mesecima unazad potrošnja vode po članu domaćinstva je ravno 6 ili nešto malo iznad 6 kubika (potrošnja do 5 kubika se plaća 87,34 din./m3 a preko 6 m3 cena je 159,99 din./m3 iliti tzv. blok tarifa); energija za zagrevanje tople protočne vode je najmanje 1650,00 a često i preko 2200,00 dinara...samo to proverite!
    Ali ono što me šokiralo na poslednjem računu je da više ne postoji opcija da ne želite račun sa osiguranjem. Jednostavno, osiguranje je na kvarno ubačeno među ostale stavke! Koliko li mojih sugrađana neće uopšte primetiti ovo? I koliko li će neko sebi novca svakomesečno trpati u džep od ovako sjajno "sklopljenog" posla?!"
  • Info

    15.01.2013 21:43
    СОГАЗ
    Осигуравајућа компанија СОГАЗ а.д.о. Нови Сад основана је 11 јануара 2012. године и то је прво српско-руско осигуравајуће друштво у Републици Србији. Акционари осигуравајуће компаније СОГАЗ а.д.о. Нови-Сад су Осигуравајућа Група СОГАЗ (Москва) - 51% и ЈП СРБИЈАГАС - 49% основног капитала.

    Осигуравајућа компанија СОГАЗ а.д.о. Нови-Сад оријентисана је на осигурање корпоративног сектора и обезбеђује осигуравајућу заштиту предузећа и корпорација из различитих сфера индустрије: енергетске, машинске и других.

    Компанија је усмерена на развој тржишног имовинског осигурања, у складу са међународним нормама и стандардима.

    Акционар предузећа, Осигуравајућа Група СОГАЗ (Москва) – један је од учесника руског осигуравајућег тржишта са најбржим развојем. Према резултатима 2010. године, укупан обим осигуравајућих премија које је Група остварила, износи преко 2,5 милијарде Еура, што је за 18% више него годину дана раније. У основи сигурног и стабилног развоја Групе заснована је њена висока капитализација.

    ЈП „Србијагас“ је предизеће за транспорт, дистрибуцију, складиштење и трговину природним гасом. Лидер на гасном тржишту Србије, данас је модерна гасна компанија чију снагу чине традиција и вишедеценијско искуство, значајни људски и материјални ресурси, знање и опредељеност да унапређује, развија и повезује гасну инфраструктуру Србије за земљама у окружењу.
  • neće moći

    15.01.2013 21:42
    NEZNALICA
    Gordana Galešev je kompletna neznalica po pitanju osiguranja.

    1. Svaki ugovor o osiguranju je DOBROVOLJAN i ne može ga niko sem nas, građana kao ugovarača, zaključiti.

    2. Ne može niko, bez našeg znanja i bez naše saglasnosti zaključiti takav ugovor.

    3. Ako se ipak desi da vam neko ponudi osiguranje besplatno, bez da vas obavesti o kasnijoj obavezi plaćanja premija osiguranja, to je onda PREVARA.

    4. Da bismo zaključili ugovor o osiguranju moramo biti upoznati sa opštim uslovima osiguranja.

    5. Moramo znati koji paket osiguranja kupujemo, po kojoj ceni, i u kom trajanju...

    I da ne nabrajam GORDANA GALEŠEV NAMA POJMA.

    Informatika vara građane, a za prevaru postoji i kazna.
  • Anna

    15.01.2013 21:40
    I bilo je krajnje vreme
    Od 2005. godine sam stan osigurala u kompaniji "Delta Đenerali" i prezadovoljna sam sa njima, sa DDOR-om sam imala jako loša iskustva, kao i većina Novosađana.
    Znate, kada neko godinama ima monopol (ničim zaslužen), sem što su bili povezani sa nekim od političara iz sada već bivše vlasti, onda je ovo svakako potez za pohvalu od strane novog rukovodstva JP "Informatika"!

    Kao što su nas većinu Novosađana pitali oni prethodni da li želimo da nas osigurava neki tamo DDOR, tako se potpuno isto sada pita i manjina, koja ovde žalosno nariče od čuda da nisu više vlast i nad činjenicom da više to nikada neće ni biti u ovom gradu.
  • Petar

    15.01.2013 21:18
    Dobro
    samo da kazem da je moja komsinica imala stetu i da su dosli ljudi iz DG i izvrsili pregled. Bili su profesionalni i dobila je iznos osigurane sume. Svaka cast
  • Pera

    15.01.2013 21:13
    ne placajte racune. ne mogu oni sve tuziti. na kraju cete dobiti oprostaj duga sa izvinjenjem
  • Novosađanka

    15.01.2013 21:06
    Najzad
    Godinama sam se borila da skinem stavku DDOR sa računa Informatike, a oni ma'l ma'l pa mi istu ponovo vrate na račun, i to ne pored negu uvek u sam račun.
    To mi se dešavalo zadnjih 7-8 godina.
  • Liman II

    15.01.2013 21:04
    Drago mi je da se pokrenulo ovako jedno pitanje.
    A kada će Informatika da vrati one pare koje je nezakonito uzimala dok je DS njome upravljao, a za "video nadzor"?
    Molim novo rukovodstvo ove firme da podnese krivične prijave porotiv odgovornih lica u ovom javnom preduzeću, te da isplati sa kamatama nezakonito uzet novac Novosađana.
    Odgovorne treba osloboditi balasta koji čini njihova privatna imovina, radi namirivanja duga (čitaj: pretrpljene štete) Informatike po ovom osnovu.
  • MaloMorgen

    15.01.2013 21:03
    Prazna slama
    Ljudi, gubite vreme. Dok u ovoj zemlji za ovakve i slicne stvari ne pocnu da lete glave, nece biti bolje. Zbog ovoga bi sada trebale da pljuste tuzbe, ostavke i odstete, pa da vidimo da li ce se ponoviti.
  • Lala

    15.01.2013 21:00
    Dobro je da su oterani
    Kako je DDOR imao toliko dugo bez kriterijuma monopol u Informatici?
  • Predrag

    15.01.2013 20:58
    SOGAZ
    Procitajte ko je i sta je SOGAZ, ko je osnivac i kada je osnovan i sve ce vam biti jasno!
  • cure

    15.01.2013 20:57
    budale
    Ja stvarno nerazumem sto placate te namete kad nemate nikakav validan ugovor....
  • Nenad

    15.01.2013 20:54
    Re: Nisam Pametan
    Imam rešenje prodaj mačin stan, jer ne možeš živeti u stanu a ne učestvovati u troškovima održavanja zgrade!

    Na selu su manji troškovi, tj. nije grad za svakog.
    Ispašće po onoj narodnoj "Vid'la žaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu!"

    Ko će za tvoju majku da plati održavanje krova?
    Ja, ovaj, onaj, ...?
    Kakva je to demagogija?

    Svaki put se u zgradama treba natezati oko popravke lifta, krova, oluka i sl.?
    Dokle više?
    Nemate samo prava već i obaveze i odgovornost, a to izdvaja prave Novosađane od onih zalutalih u ovaj Grad.

    Mogao bih i ja dovlačiti celokupnu moju rodbinu, pa posle da kukam kako ne mogu oni da žive ovde i na kraju izigravam ugroženu vrstu.
    U ovom gradu se računi plaćaju, plate se moraju zaraditi, a posla nema ni za sve nas odavde, a ne i za sve koji dojure sa strane.
    Ali to je cena života u metropoli, makar lokalnoj.
  • Ljiljana

    15.01.2013 20:53
    Jos jedna legalna pljacka
    Portparolka Informatike koja je davala objasnjenje po pitanju legalne pljacke gradjana kroz nametnut vid osiguranja je najpre morala da proveri sta je i kako je to njena kuca radila do sada. Dobijali smo ponude preko racuna objedinjene naplate ali sa mogucnoscu izbora. Ukoliko se nudilo osiguranje mesecima su stampali racune u kojima je naznaceno da u iznos zaplacanje NIJE uracunato osiguranje a malo dalje se nalazio odsdtampan iznos racuna u koji je ukljuceno osiguranje pa ko je zeleo osiguranje mogao je to da regulise prilikom placanja. Portparolka je previdela veliki broj gradjana kojima racune placa banka trajnim nalogom. Procedura takvog placanja je malo slozenija od onoga kad se racun placa na salterima. Takvi gradjani su kaznjeni i njima je bespravno naplacen iznos osiguranja iako oni najredovnije placaju racune Informatici. Njih portparolka i ne pominje. Kako oni da vrate bespravno oduzet novac? Sve sto je portparolka izjavila danas u Novosadskim razglednicama direktno vredja i gradjane i njihovu inteligenciju. Gospodja je previdela sitan detalj da od nasih uplata prima platu pa se mogla potruditi da sagleda kompletnu problematiku. A da je Informatika sve odradila kao i do sad do ovoga ne bi ni doslo. I jos jedan detalj: racune sa uplatama za Delta Generali i taj neki Sogaz za koga nisam do danas ni cula nisu dobili oni koji su vec placali osiguranje kod neke druge kuce...Ja placam vise od 10 godina osiguranje stana preko Informatike DDORu Novi Sad, koji je ovoga puta IZBRISAN saracuna a dobila sam odnosno nasilno sam platila osiguranje kod napomenute dve kuce. Gde je nestala stavka za uplatu osiguranja kod DDOR-a?
    Nije tajna da Informatika dobija neki postotak od prikupljenih uplata, pisalo u jednom novinskom clanku. Koliko li ce samo para da podele za januar? 4,29 x kvadratura stana x broj stanova koji Informatika obuhvata svojim naplatama? Sta jos reci? Isistiram da mi se bezpravno naplacen iznos vrati. Nije velik ali ne dozvoljavam da mi bilo ko oduzima novac kako mu se prohte.
    Ima li nade da nas konacno neko zastiti?
    Da li Delta Generali i taj neki Sogaz tako pljackaju gradjane i u svojim drzavama??
  • JKP INFORMATIKA

    15.01.2013 20:53
    Zbog ovoga smeniti direktora i upravu JKP Informatika.
  • Deran

    15.01.2013 20:39
    Ja ću se sada ipak osigurati
    Volim kada čujem pomamu onih koji su nametali neka druga osiguranja zadnjih godina građanima ovog našeg Grada, kada se ovako uzbude i uzbune, to znači da Informatika ipak čini pravu stvar!
  • JelenaNS

    15.01.2013 20:37
    Razna imena ista firma
    Mole se zaposleni DDOR-a da prekinu sa pisanjem ovih komentara, jer su nama Novosađanima jasni njihovi motivi.
  • Mile

    15.01.2013 20:34
    Pa ovo je PLJACKA na najnizem nivou , pokusaj sto se mene tice ,jer im to necu platiti ni pod tackom razno a za pavglu umove sto su mislili da ce im ovo proci porucujem da im je mesto u zabeli jel mitrovici i da ce je uskoro i videti samo stisnimo ih sada , nedajmo im da jeftino prodju
  • 15.01.2013 20:32
    6.oktobar - JOJ sta ce tek da nam radi NOVA vlast
    Apelujem da neko proveri sta se desava u VODOKRADU(Vodovod) - zivim u zgradi (garantujem da stvarni broj stanara odgovara iskazanom broju na racunu informatike , a dobijamo (vec drugi mesec )racun za vodu kao da imamo bazene i svi zalivamo baste u letnjim mesecima !?
    Kradu nas na sitno (ili sitnicama koje zivot znace) - KRADUCKAJU , a neshvataju da nismo mi tu zbog njih , vec oni zbog nas .
    MOLIM TE - USTANI VEC JEDNOM NOVI SADE !
  • 021IS

    15.01.2013 20:32
    Ko stoji iza...
    SOGAZ D.O.O. je ruska osiguravajuca kompanija sa sedistem na istoj adresi gde i NIS. Da li je to doslo vreme za naplatu podrske oko Kosova?
    Ovo je u najmanju ruku pokusaj prevare i obmane, i bas me zanima da li ce bilo ko od nadleznih da reaguje ili ce se sve zavrsiti na ovoj prepisci u medijima.
  • Novosadjanka - Pitanje za neke

    15.01.2013 20:28
    @Novosadjanka
    .... sugradjanku koja koristi isto ime - Novosadjanka ( drugo je ako ste Anonimus) da postoji neko nepisano pravilo da se kod komentara na istoj stranici, ne koriste vec postojeca imena, kao naprimer; Novosadjanka, Pera, mamika, Neko, Ja..... Zamolila bih da, iako ste i Vi Novosadjanka, stavite barem - Novosadjanka I , ili Novosadjanka 2 itd.

    U napred hvala
  • Limanka

    15.01.2013 20:25
    Plaćaće Novosađani, u to ne sumnjam....
    Namerno prvo pišem svoj komentar pa ću tek onda da pročitam sve ostale...
    Novosađani su totalno mrtvi što se tiče bilo kakve akcije! Sume na računima koji nam svakomesečno stižu su dostigle totalno nenormalne cifre a mi ovde samo pišemo, pišemo....Najbolji i jedini efikasan način borbe tj. smanjenja ovih nenormalnih davanja je tzv. građanska neposlušnost tj. da niko ne plati račune...Ovo je siguran i oproban recept koji se primenjuje u svim zapadnim zemljama i koji, što je najvažnije, ima efekta...Uvek...
    Međutim ja sam sigurna da će i ovog puta sve biti isto, tj. "psi laju, karavani prolaze!"
  • sasak

    15.01.2013 20:24
    mail
    Evo maila koji je danas poslat gradonacelniku:

    Postovani gospodine Vucevicu,

    Dana 13.01.2013. godine u postanskom sanducicu smo pronasli racun na nase ime upucen od strane JKP Informatika. Racun je datiran na 31.12.2012. godine.
    Smatram da je kroz navedeni racun ucinjeno krivicno delo prevare u pokusaju.
    OBJASNJENJE:
    Na navedenom racunu je u ukupnu sumu koju smo duzni da platimo JKP Informatici za obracunski period od 01.12. 2012 do 31.12.2012. uracunato i osiguranje stana kod osiguravajuce kuce SOGAZ- D. Generali. Pritom nikad nismo potpisali ugovor o osiguranju imovine ne samo sa nevedenom osiguravajucom kucom, vec ni sa jednom drugom.
    Verujem da vam je kao pravniku jasno da niko u nase ime nije smeo da potpise nikakav ugovor sa nikakvom osiguravajucom kucom, tako da je jasno da ovde postoje elementi krivicnog dela prevare u pokusaju.
    Iako sam siguran da Vam je definicija prevare poznata ipak cu je zarad otklanjanja svih nedoumica citirati iz KZ RS:
    "(1) Ko u nameri da sebi ili drugom pribavi protivpravnu imovinsku korist dovede koga lažnim prikazivanjem ili prikrivanjem činjenica u zabludu ili ga održava u zabludi i time ga navede da ovaj na štetu svoje ili tuđe imovine nešto učini ili ne učini,kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do tri godine.(2) Ko delo iz stava 1. ovog člana učini samo u nameri da drugog ošteti,kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do šest meseci.(3) Ako je delom iz st. 1. i 2. ovog člana pribavljena imovinska korist ili je naneta šteta u iznosu koji prelazi četristopedeset hiljada dinara, učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.(4) Ako je delom iz st. 1. i 2. ovog člana pribavljena imovinska korist ili je naneta šteta u iznosu koji prelazi milion i petsto hiljada dinara,učinilac će se kazniti zatvorom od dve do deset godina."
    Od Vas kao kao najviseg izvrsnog nosioca lokalne vlasti ocekujem da, nakon upoznavanja sa cinjenicama, pokrenete inicijativu za smenu svih odgovornih lica, zaposlenih u JKP Informatika, jer su se drznuli da pokusaju da ostvare imovinsku korist za JKP Informatika, a na stetu gradjana, koji inace i finansiraju rad JKP Informatika. Poslednja stvar koju ja , kao neko ko finansira njihove plate, zelim je da dozvolim da me isti varaju, a nakon sto to pokusaju da im dozvolim da i dalje ostanu na radnim mestima na kojima su sad.
  • @milan

    15.01.2013 20:23
    velika razlika
    Kada sam izabrao DDOR osiguranje, to je bila mogucnost. Niko me nije naterato.
    Sam sam izabrao DDOR i placao sam uslugu. Kada su polomljeni prozori, platili su stetu. Kada me je poplavio komsija platili su krecenje. Kada je pukla vodovodna cev nisu platili sa obrazlozenjem da je pukla dotrajala metalna cev i da to osiguranje ne pokriva...
    SOGAZ sa bez mog znanja pojavio na racunu umesto izabranog DDOR-a. Mozda je Sogaz bolji ili losiji ali on je trebao da bude samo jedna od opcija osiguranja. Preko informatike imali ste Uniqu, Dunav osiguranje, sada Sogaz i Deltu. Zasto je izbrisan samo DDOR? Koji su razlozi? Nisu davali dovoljno...menadz.....?! Da li ostali daju vise?
  • Vukašin

    15.01.2013 20:18
    oko bežanja
    Ne treba bežati, već treba radikalno očistiti 'smeće'.
  • 15.01.2013 20:15
    e sad i ovi!!!
    Ovo je sramota sta rade ovi iz Informatike. Kao p.vanjak su stavili stavku osiguranja pa APP. E pa nijenarod više lud, svi sad gledaju račune šta pišu i za šta ištu novac. Sad su i ćirilicu stavili na račun pa su u trendu.
  • Novosadjanka

    15.01.2013 20:14
    @Anonimus - Sasak - zatvor
    Iako Vasa molba nije meni upucena, ovim putem Vam vrlo rado prenosim pismo koje sam uputila JKP "Informatika", a koje Vi i svi koji to budu zeleli ( ili u celosti, ili da dodate ono sto mislite da je potrebno) :
    Postovani g-dine/gospodjo ...

    Ovom prilikom zelim da Vas obavestim da ne pristajem na placanje osiguranja imovine.

    Osiguranje imovine i lica je licna stvar svakog pojedinca, pa shodno tome, ja sam osiguralai svoju imovinu kod meni poznate osiguravajuce kompanije, a po uslovima koji meni odgovaraju.
    Ne postoji ni pravne ni bilo koje druge osnove da neko koga nisam ni usmeno ni pismeno ovlastila da u moje ime i za moj racun sklapa Ugovor sa osiguravajucim kucama i kompanijama, a da me pri tom nije ni pitao ni obavestio, a sto je najvaznije, sadrzaj i uslovi, za mene spornog ugovora podpisano od strane JKP "Informatika" nisu mi poznati. ???

    U nadi da ce te ovaj moj mej uvaziti kao smernicu, odnosno kao moju izjavu da ne prihvatam placanje osiguranja imovine koja stupa na snagu 01.01.2013, a cija naplata se obavlja preko racuna od strane JKP "Informatika", ja Vas

    prijateljski pozdravljam.
  • Nisam Pametan

    15.01.2013 20:13
    I sve sam gluplji i gluplji
    Informatika je mojoj majci koja živi sama blokirala penziju i svakog meseca uredno skida oko 4000 din sa te iste bedne penzije od 17000 din, samo zato jer nije dala saglasnost i potpis skupštini stanara za (nameštenu) milionsku investiciju popravke krova. A nije dala jer nije imala odakle da plati 6 mesečnih rata od 4 i kusur hiljada za taj krov...
    Nagradno pitanje od milion dolara:
    Kako zaštiti ovakve ljude? A ima ih...
  • 15.01.2013 20:11
    Čistoća je digla račun privatnicima sa nekih 400 na 2000 dinara i o tome nigde ništa ne piše!
  • Novosađanka

    15.01.2013 20:10
    Pitanje za neke
    A ko je mene pitao da li želim da me osigura kod DDOR-a?
  • Lebr

    15.01.2013 20:08
    za sve one
    koji su bacili deo racuna.

    http://www.nsinfo.co.rs/potpisiva-e-ugovora

    Racunate 4,29 pa puta povrsina vaseg stana. I onda dobijeni iznos ne platimo.
  • @Pero - nista

    15.01.2013 20:03
    I onda
    Kad ne platis onda ce ti jos i kamtu za to sto su ti naturili ugurati u naredni period.
    Pa bojkotuj bojkotuj BOJKOTUJ.
  • MiLena

    15.01.2013 20:00
    U Informatici ništa novo
    Zanimljivo je da ovde niko nije regovao kada su isto ovo radili socijalisti i demokratena za vreme gazdovanja Informatikom, meni su i jedni i drugi ubacivali osiguranje DDOR-a koje ja ne želim jer sam sam osigurao stan.

    Čini mi se da je ovo sada postalo mesto gde se zaposleni u DDOR-u i oni koji su imali interes od ove osiguravajuće (čitaj: pljačkaške) kuće oglašavaju kivni što sada nemaju monopol.

    Prošlo je vaše vreme, stižu novi klinci.
    Isto važi sa DS-ovcima, koje ovo boli pa njihova "mladež" pokušava da svoj finasijski interes pretoči u neozbiljnu kampanju protiv Informatike.

    Ranije sa otkazivao ovo osiguranje, pa ću ga opet otkazati, ko i do sada i šta je tu novo.
    Socijalisti su me pre par godina terali da šajcam samo zbog toga do Limana I, posle su to dva puta činile demokrate, pa ću sada očigledno ponovo isto uraditi.
  • 15.01.2013 19:59
    OGOLJENO
    Ovo je poslednji pasus današnjeg članka iz dnevnika : "На питање зашто се ово јавно предузеће уопште бави осигурањима, из "Информатике" нам кажу како је грађанима то у интересу, а није тајна да и "Информатика" има одређени приход у овом послу који је у случају пакета услога "Делта Ђенерала" и "Согаза" увећан.
    Национална организација потрошача послала је допис Народној банци Србије и Министарству привреде очекујући њихову реакцију и утврђивање да ли је јануарски рачуну "Информатике" споран или не."
    http://www.dnevnik.rs/novi-sad/komunalije-skuplje-300-dinara-zbog-poklona
    Ceo članak:
  • Zexi

    15.01.2013 19:51
    nemam reci
    U normalnim drzavama neko bi zbog ovog leteo sa mesta direktora, a kod nas mogu biti unapredjeni...
    E moja drzavo, kad imas takve gradjane jos je i dobro...
    Svi na ulice pa da vidimo ko ce izdrzati, a kad kazem na ulice to nema veze sa politikom, nego sa nasim pravima, pa da vidim kad bi 100 000 novosadjana izaslo da li bi smeli oni ili bilo koja druga vlast sta slicno uraditi
  • wise man

    15.01.2013 19:48
    U JKP „Informatika“ Novi Sad očekuju javno izvinjenje zbog svih neistina navedenih u Papovićevom dopisu.

    - Vi ste izneli niz netačnih informacija, a da prethodno niste od nas zatražili objašnjenje, niti ste tražili da vam dostavimo na uvid ugovor o osiguranju, na šta smo obavezni ako to tražite. Ako nekome smeta to što je jedna ruska osiguravajuća kuća prvi put dobila priliku da ponudi svoje usluge građanima Novog Sada, i ako neko još uvek smatra da ruskim firmama sa ćiriličnim znakom i sedištem u Novom Sadu ne treba dati šansu da posluju iako su konkurentnije u odnosu na druge, onda to treba otvoreno da kaže "

    Kako vas nije sramota da se bunite protiv ruskog osiguranja. I to na Cirilici!!!
  • Domorodac

    15.01.2013 19:47
    Pitam se
    Hoće sledeće da bude zamenena tamburice balalajkom?
  • Miki

    15.01.2013 19:46
    peh
    Da li neko može da mi napiše koliki je tačno taj deo osiguranja u dinarima? Greškom sam bacio taj deo računa...
  • pero

    15.01.2013 19:45
    nista
    Dragi sugradjani ne placajte ni dinara pa ce opametiti

    bojkot bojkot BOJKOT
  • 15.01.2013 19:40
    Secam se da je svojevremeno Telekom pokusao da uradi isto sa nekom svojom uslugom. Kao, ako ne zelimo tu uslugu da se odjavimo. Digla se dzeva i oni su od te seme odustali. Sad cemo videti koliko su ovi bezobrazni da ne urade isto.
  • 15.01.2013 19:38
    @Sasak - zatvor
    Molim te objavi mail koji si poslao kabinetu gradonačelnika. Nisam vešt u pisanju ali rado ću poslati i ja. Krajnje je vreme da im stavimo do znanja da se ne mogu više ovako ponašati i da su izabrani da rade u službi građana a ne svojih partija i sebe.
  • lokalna

    15.01.2013 19:38
    sogaz
    http://www.sogaz.co.rs/rs/top-management/supervisory-board/samo da znate ko je nadzorni organ
  • @Sasak

    15.01.2013 19:38
    sta vredi
    Da se zalis gradonacelniku ?! :)))

    Pa on je prisustvovao potpisivanju ugovora sa SOGAZ-om koji je mesovita firma cini mi se delimicno u vlasnistvu Srbijagasa.

    Sa sajta Informatike:
    "Pоtpisivаnju Ugоvоrа prisustvоvаli su grаdоnаčеlnik Nоvоg Sаdа Мilоš Vučеvić, izvršni dirеktоr zа finаnsiје Sоgаz оsigurаnjа Nоvi Sаd Мihаil Hrimоv, zаmеnik gеnеrаlnоg dirеktоrа Dеltа Đеnеrаli (Delta Generali) osigurаnjа Drаgаn Filipоvić i dirеktоr ЈKP Infоrmаtikа Dејаn Čеlаr."
  • 15.01.2013 19:33
    Ako mogu Slovenci...
    Zahtevam da se utvrdi odgovornost za ovo!!! Gospodao plaćamo vas mi građani Novog Sada da radite za dobrobit građana i grada!!!
    Dosta više bahaćenja. Bez ikakvog objašnjenja i obaveštenja podmećete ni uslugu koju ne želim!
    Ako do sada nisam plaćao nikakvo osiguranje odakle vam smelost da mi poturate isto bez ikakvog obaveštenja da ne kažem upozorenja!?

    Rado ću podržati inicijativu, peticiju, šta god da se smeni rukovodstvo JKP "Informatika" uključujući i gđu. Galešev.

    Ako zaista postoji krivično delo (nisam pravnik) u vezi odavanja podataka o građanima nadam se da će Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti intervenisati. Rado ću se pridružiti tužbi protiv odgovornih za ovo.
  • zivkovic

    15.01.2013 19:20
    Novosadjani imaju para i treba ih derati
    sve je jasno
  • Ogi

    15.01.2013 19:18
    @Mamika
    Samo uporno, ja sam uspeo, doduše posle par minuta čekanja pošto je operater bio zauzet. Ako imate mogućnost prebacite na "spiker fon" i samo opušteno. Neka vas ovo razonodi a ne dodatno iznervira.
  • Grbavica

    15.01.2013 19:16
    Lopurde
    Sram vas bilo, lopurde bedne! Ima li obraza, imalo srama u vama, gnjide jedne!
    Pozivam gradjane DA NE PLACAJU nikakvo osiguranje preko smrdljive informatike!

    Neka se direktno, samostalno osiguraju,bez posredovanja smrdljive informatike, mada ni to ne preporucujem, jer je ogromna peripetija naplatiti bilo sta od tih ogavnih prevaranata-osiguravajucih kompanija!
    Eh da sam mladji, kupio bih avionsku kartu u jednom pravcu... Bilo gde, samo dalje od ove bede!
  • Novosadjanka

    15.01.2013 19:03
    Vec vidjeno
    Nakon procitanog teksta u listu "Dnevnik" el. izdanje od 19.11.2012. rubika NOVI SAD -" Novo osiguranje domacinstava", gde gospodin Celar - direktor JKP "Informatika", daje izjavu da je on u prisustvu gradonacelnika Vucevica podpisao Ugovor sa osiguravajucim kucama ...... O tome sam odmah pisala sa namerom da upozorim gradjane da na vreme reaguju i ako ne zele placanje osiguranja, isto i odkazu.

    JKP "Informatika" koristi isti sistem automatske naplate (u ovom slucaju osiguranje imovine ) kao RTS naplatu TV predplate preko racuna za el. struju - El.Vojvodine - "Dèjà-vu" ( Vec vidjeno).

  • 15.01.2013 19:02
    Treba videti sa nekim dobrim advokatom postojili mogucnost da nas recimo 50.000 u istom trenutku tuzimo Informatiku zbog ove zahebancije.
  • novosadjan

    15.01.2013 19:01
    to nije pokusaj nego je to cista pljacka od koga je nije se ni cuditi
  • sasak

    15.01.2013 18:54
    zatvor
    Ovo nije ni malo naivna stvar.
    Svakako da je u pitanju pokusaj prevare, jer su pokusali da dovedu gradjane u zabludu i na taj nacin ostvare protivpravnu imovinsku korist sebi i osiguravajucoj kuci. Ali to nije sve, ocigledno je da su odali poverljive podatke o imovini gradjana osiguravajucij kuci, a to je takodje krivicno delo za koje je propisana zatvorska kazna.
    Ja necu da otkazujem nikakvo osiguranje jer nikakav ugovor sa osiguravajucom kucom nisam ni potpisao, takodje necu ni na salteru da intervenisem da se ta suma odbije, jer nisam duzan to da radim. I sta cemo onda gospodo iz JKP Informatika. Ja sam vec danas poslao email kabinetu gradonacelnika u kojem sam ga upoznao sa tim da je rukovodstvo JKP Informatika pokusalo da izvrsi krivicno delo i od njega zatrazio da ih posmenjuje. POzivam Vas sve da isto ucinite pa bas da vidimo, slusali iko glas naroda u ovom gradu ili nas smatraju za ovce koje treba sisati. Stavimo ih na test
  • Mamika

    15.01.2013 18:38
    @ogi...
    Ja danas zvala sve njihove brojeve i nisam uspela , azvala i deltagenerali, na taj besplatni i niko se ne javlja... a ni prvi komentar mi ovde nije objavljen,tako da smo mi,gradjani novog sada,ovce za šišanje!!!
  • Spasenija

    15.01.2013 18:35
    Pa bokte j* ovo nema nigde
    Samo u NS nam nesto nametnu po principu ako prodje prodje a onda mi treba da idemo da odjavljujemo nesto sto necemo
    Sramota sta se radi
  • Anđelko

    15.01.2013 18:34
    Da li bi neko bio ljubazan od sugrađana da mi objasni šta na tom računu ne mora da se plaća od stavki?
  • Lusi NS

    15.01.2013 18:28
    Gospođo Galešev, koje besplatno osiguranje u januaru, kad mi je već na decembarskom računu pod stavkom osiguranje suma od 800 dinara?
    SRAM VAS BILO LOPOVI!!!
  • 15.01.2013 18:20
    tocila
    Nije ni čudo kad znamo ko upravlja ,,informatikom,, EXdveri su to.Kad se samo setim izborne skupštine i tih blagoglagoljivih pogleda sa poluotvorenim ustima sve mi dolazi na mesto.Ma g...i su ko tocila.E moj Novi Sade pa ti gledaj kako sledeći put biraš!!!!!
  • 54

    15.01.2013 18:16
    sramota
    bitange lopovske !!!
  • Bili

    15.01.2013 18:12
    APP
    Ako prodje, prodje!

    Banda pokvarena, vec sam danas otkazao osiguranje, otkazite i vi, imate call-centar, opcija 1, trazice vam broj stana i jmbg.

    Ako je Maja bila los gradonacelnik, Pavlicic takodje, ovi ce biti jos gori, a posle njih, ko zna sta nas ceka! Sve gori i gori...

    Danas sam cuo da se u Indjiji otvara velika fabrika danskog giganta Grundfos. Zasto nasi nesposobnjakovici vec par decenija nisu u tanju da tako zaposle otpustene radnike Jugoalata, Pobede, MOTINS-a i dr.propalih firmi? Vaznija im je pljacka i prevara Novosadjana?
  • 15.01.2013 18:10
    Dakle, VRHUNSKI bezobrazluk!
  • bzs

    15.01.2013 18:07
    bez potpisanja ugovora
    Gradjani nisu potpisali ugovor za osiguranja. A resenje da to proguramo preko racuna, gde u gomilu tacka vecina ljudi nece da se snalazi i tako automatsko potpisivati ugovor. Ni u jednoj drzavi to nije dozvoljeno, samo u srbiji.

    A posle objasnjenje: pa ko ne zeli nek ne plati... Kradja bez ogranicenja...

    Poglesajte racune, tamo ne pise da je opciono placanja, nego naveden za placanje. Ranije je to isao u posebnoj rubrici "sa ponudom". Ovom slucaju svi smo dobili da moramo da platimo...

  • Igor

    15.01.2013 18:06
    lov u mutnom
    dovoljan razlog da se smeni direktor i odgovorna lica u informatici
  • ns

    15.01.2013 18:01
    ubeđen sam da je ovo na ovaj način protivzakonito, ako nam oni koji su na vlasti i koji donose zakone pokazuju besramno nezakonje u svom radu i pljačkaju narod dalje više nema države, više nema građanskih prava i što je najgore nema načina da se ovo zaustavi, svetlo je definitivno ugašeno.
  • Pacijent

    15.01.2013 18:01
    Lazu
    Zasto lazete nemoj da kacite na racun nikakva osiguranja nigde nepise kako da odjavim vase osiguranje.Racuni su ionako previsoki pogotovo nama koji imamo toplu vodu.Strasno koliko nam osljarite po racunima, dokle vise?
  • Novosađanče

    15.01.2013 18:00
    O-ho
    Još jedan uspeh gradskih vlasti!
    Posle neverovatne saradnje sa lokalnim ograncima krasne nam, skromne i više nego nenametljive spc-e, izvanredne ćirilizacije autobusa (jer avaj, izgubismo se na tom stranjskom pismu!) još jedan u nizu neverovatnih dobročinstava za nas sirote male hrčke, ovaj, Novosađane.
    Ništa nemojte da brinete, brinemo mi za vas!
  • NovosadjanChe

    15.01.2013 17:55
    A koliko je podstanara u N.Sadu a "gazde" naravno interesuje samo cifra u dnu računa. Izvoli i plati ili letiš... muka mi je i od jednih i drugih.
  • 15.01.2013 17:50
    Hvala na informaciji,tek posle čitanja vašeg teksta sam detaljnije pogledao ovaj račun, precrtao sam odštampanu sumu u koju je bilo uračunato i "osiguranje",posle sam u ostatak rublike upisao iznos bez osiguranja, i taj ću da platim. Hvala još jednom.
  • 15.01.2013 17:41
    A jesmo li, mozda, obavesteni da nam je isteklo osiguranje kod DDOR-a?
  • Filip

    15.01.2013 17:38
    Zloupotreba
    To je zloupotreba baze podataka građana radi sticanja protivpravne imovinske koristi - na prevaru!

    Kako sme jedno JKP, koje svoje prihode crpe od provizije za usluge pružene građanima od drugih JKP (dakle, plaćaju ga građani) da na kvarno podmeće tim istim građanima trošak koji oni nisu tražili?

    Miriše na korupciju...
  • 100 Evra

    15.01.2013 17:37
    Cujem 100 ljudi jutros ispred Informatike vija direktora koji je inace iz "DVERI" da pojasni malo ovaj bezobrazluk. Eto ko je nama u vlasti u nasem gradu..Osiguranje za nesto za sta ne znamo nit smo potpisali nit nista. Krivicna prijava i tvorza.
  • Novo naselje

    15.01.2013 17:33
    4 ever
    Nije Informatika nametnula, nego pokret DVERI tj Treca Srbija i Miroslav Parovic...a sve zbog svoje LICNE koristi! Uuaa DVERI
  • Ko je KO

    15.01.2013 17:22
    pametni za svoju korist
    Ko sme u moje ime da zaključi bilo kakav ugovor?
    Moj stan je osiguran, i ne želim da vidim na računu nikakvo dodatno osiguranje.
    Ako hoću ja ću lično da sačinim ugovor s kim ja hoću.Danas tj. pre neki minut gospđa Galešev na RTV iznela toliko neistina o računu,žalosno.
    Danas su svi iz Informatike bežali od telefona nisu smeli da se jave, a iz navedenih osiguravajućih kuća se izvinjavaju.
    Žao mi onih radnika na šalterima koji ni krivi ni dužni moraju da trpe prezir građana.
  • pawlle

    15.01.2013 17:18
    bando hohstaplerska dokle cete da nam zavlacite vase ogavne, smrdljive ruke u dzep?????
  • member

    15.01.2013 17:16
    ne znam kako je kod drugih, ali kod mene je to jedina stavka "osiguranje" na racunu za informatiku. stavka za osiguranje koja je bila na racunima prethodnih meseci vise ne postoji.

    da li to znaci da ako ne platim "djenerali" vise nemam nikakvo osiguranje na stan?
  • Mamika

    15.01.2013 17:15
    ???
    Gde je sada *borac protiv korupcije*??? Kolko je Generali častio rukovodstvo informatike, da nam uvali njihovo osiguranje??? Gledala sam malopre ovu gospodju iz informatike na razglednicama,kako samo laže,a danas se niko ne javlja na njihove telefone,a ni u Generaliju se ne javljaju! Banda jedna lopovska!!! Ako ovo nije korupcija i nameštanje i prevara gradjana,tako očigledna i ako to prodje bez sankcija,onda smo mi gradjani,obične ovce!!!
  • Oo je za Strazbur!!!!

    15.01.2013 17:12
    Gde god mogu i kada god mogu-kradu!
    Dok ne počnu da lete glave odgovornih,ovakva podmukla otimanja novca od građana(reket ili harač)će se nastaviti.
  • Marina

    15.01.2013 17:08
    "Ljudima koji su osigurani kod drugih kuća nije ni stigla ova ponuda, već samo onima koji nisu"
    Odakle su dobijeni podaci o tome ko je osiguran a ko ne? Da li to JKP Informatika i osiguravajuće kuće trguju podacima građana???
  • x

    15.01.2013 17:07
    Bacite ih lavovima!
  • Mirko

    15.01.2013 16:59
    neposlusnost
    Svi ostali da neplacaju objedinjenu naplatu dok se iznosi za osiguranje nevrate uplatiocima,koji su u ovom slucaju obmanuti.
  • Darko NS

    15.01.2013 16:59
    Nazalost ima puno ljudi koji ne citaju racune i stavke , pa budu prevareni.Zivimo u takvoj drzavi gde se svaki racun pa i onaj u marketu treba dobro proveriti.
    Mene ogami nisu prevarili.Vec sam bio u Informatici i bip po spisku.
  • 15.01.2013 16:55
    Korupcija
    Cista korupcija!
    Hocemo imena odgovornih!!
  • Neko

    15.01.2013 16:55
    Lopovi bili, lopovi ostali
    Ovo je redovna pojava koja se ponavlja svakog Januara, godinu za godinu. Zelim da mi neko objasni kako mi vec sedam meseci iznos za hladnu vodu iznosi 959,88din? Da li to znaci da niko ne proverava vodomer, vec odokativnom metodom iz kancelarije samo naplacuje. Ili je to "preporucena" cena...
  • Pera

    15.01.2013 16:54
    bitna razlika
    Procitao sam uslove koji su postavljeni u okviru clanka.
    Postoji bitna razlika izmedju Sogaz osiguranja i DDOR-a. Ja licno imam i osiguranje stana koje nema nikakve veze sa informatikom ali sam placao i osiguranje preko Informatika DDOR-u jer je to bilo jedino osiguranje koje je pokrivalo zajednicke instalacije u zgradi.
    Recimo u zgradi dodje do pozara i izgore razvodni ormari sa strujomerima i vertikalna instalacije. Ovo se vec desilo par puta u Novom Sadu i DDOR je nadoknadio stetu tj. snosio troskove popravke instalacije. U Sogazovim uslovima ne vidim ovakav rizik pa je potpuno bespotrebno da placam jos jedno osiguranje koje zbog uslova nije konkuretno i ne predstavlja dobru ponudu.
    Pitanje je zasto ne mogu da nastavim da placam DDOR i kako da dobijem trazeno osiguranje ako Informatika DDOR-u vise ne dozvoljava da nudi svoje osiguranje tj. da ga naplacuje preko objedinjene naplate.
  • Hogar

    15.01.2013 16:43
    BEZOBRAZLUK
    Mislim da u srpskom rečniku nije još izmišljena reč za ovako nešto a u nedostatku za tu reč upotrebiću najblažu koje trenutno mogu da se setim a da koliko toliko budem pristojs BEZOBRAZLUK i dokle će više cediti ovaj iscedjen narod...
  • Pera

    15.01.2013 16:42
    bezobrazluk
    Na racunu za mesec novembar sam uredno imao i platio stavku DDOR osiguranje stana. Na decembarskom racunu imam SOGAZ-Delta djenerali i niko me nije nista pitao niti trazio moju saglasnost za promenu.
    Nikada nisam prihvatio ponudu za SOGAZ osiguranje, niti mi je iko dostavio sta polisa sadrzi i koji su uslovi iste.

    Sto je jos gore u informatici nisu znali da mi kazu sta pokriva polisa koju sam platio placanjem decembarskog racuna (sta obuhvata i koji su uslovi).
    DDOR osiguranje sam poceo da placam tako sto sam prihvatio ponudu, za Sogaz sam stavljen pred svrsen cin, Informatika je izgleda obezbedila posao Sogazu i oterala DDOR. Kolega koji ima Dunav osiguranje i dalje placa Dunav osiguranje i nije prebacen na Sogaz.
    Mogli su da ponude Sogaz kao opciju, kao sto su nakad uradili sa Dunavom pa da mozemo da biramo, da konacno bude malo konkurencije ovako sve lici na zloupotrebu polozaja...
  • carlito

    15.01.2013 16:41
    Šibicari u sakoima...
  • Ogi

    15.01.2013 16:41
    Ima rešenja
    Slobodno nazovite 0800 222 579 BESPLATAN poziv.
    Recite ime i prezime i broj prostora, kako bih vam skinuli osiguranje sa računa.
    Ako SVI nazovemo, biće zanimljivo ovima koji brinu o nama ;-)
    Ja sam uspeo, a VI ?
  • 3opaH

    15.01.2013 16:40
    Otkazivanje osiguranja
    1. Pozivite sa fiksnog telefona na besplatan broj call centra informatike 0800-222-021
    2. Izaberite opciju 1 Otkazivanje...
    3. Unesite šifru stana,to na računu stavka PROSTOR
    4. Unesite JMBG lica na koji glasi račun
    I to bi trebalo da bude to.

    Pokušao sam da razgovaram i sa operaterom ali ni se naravno niko ne javlja.
    Inače ovo im nije prvi put da im se "omakne" da "ubace" osiguranje nama koji ga ne plaćamo. Poslednji put im se to "desilo" kada su promenili izgleda računa.

    Nadam se da će se pokrenuti pitanje odgovornosti za ovaj ispad.

    Evo odgovora informatike NOPS-u i UZPV-u povodom ovog ispada:
    http://potrosac.info/novosti/odgovor-informatici-bavite-se-problemima-a-ne-nebitnim-stvarima
  • besan ker

    15.01.2013 16:39
    Podmeću kukavičje jaje... Zašto nije moglo da ide kao i do sada, cena sa osiguranjem i bez, pa precrtaš ono šta ne želiš? Treba ih kazniti, da im takve stvari više ne padnu na pamet. Na ovu sirotinju su našli da udaraju sa tim podlačkim forama...
  • Torque

    15.01.2013 16:37
    A sta sad, ne daj Boze, neko placa osiguranje izvestan period i ne daj Boze izbije mu (manji, veci...) pozar u kuci ili stanu... Ovi bi kao nadoknadili stetu, aham... Nadoknadili bi .i. moju... Sljam!!!
  • mb

    15.01.2013 16:33
    jos jednom...
    trpimo i placamo parazitsku sluzbu JKP Informatika koja nema ni jednu bitnu ili potrebnu funkciju osim uhlebljavanja politicki i rodbinski postavljenih radnika i funkcionera. trulez koja je odavno trebala biti ukinuta. njihova bahatost granica nema... dobro se secam kako sam prosao kada sam zbog bolesti ostao bez posla tokom 2007. molio sam ih da me ne tuze i da osmisle neki nacin naplate posto sam celu deceniju bio redovan platisa. odbili su i podneli dve tuzbe, ukupni iznos duga 7000 dinara, a advokat koji ih je zastupao danasnji gradonacelnik. taksa na te dve tuzbe ukupno skoro 7000 dinara... uzasno i nemilosrdno preduzece. elektrovojvodina i dp gas uvek pomazu gradjanima i vode drustveno odgovornu politiku. sramota sta trpimo dok oni uzimaju masne plate i kradu nase mukom zaradjene novce. ovih 300 dinara ce dobiti samo preko mene mrtvog.
  • JA

    15.01.2013 16:33
    iz ove drzave treba POBECI i ostaviti samo politicare pa neka varaju sami sebe:(
  • Niki

    15.01.2013 16:29
    Ovo nema nigde,mi smo jedna pogana i zla nacija i drzava,mladi bezanija odavde,sto pre to bolje!!!
    Ovde je djavo odneo salu,upamtite.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna